be so happy that when others look at you they become happy too

my condition

(Skoro žádný) pokrok v kondičce & Tak trošku nesmysl

14. května 2016 v 16:17 | Eli :)
Ahooj !
Máme tu další článek, který se zabývá mým zlepšováním kondice. Rozhodla jsem se vytvořit pro tyto články vlastní rubriku, takže pokud jste je ještě nečetli, uhánějte tam :)
Za týden se toho moc dokázat nedalo.
V pátek (včera) jsem byla zase plavat, tentokrát jsem dala skoro dvakrát větší počet bazénu než minule.
Už vím jistě, že příští pátek jdu taky (tentokrát dokonce na 2 hodiny), takže jsem si vytvořila takovou tabulku, kam si budu zapisovat svoje výsledky, a doufám, že se budu moci radovat !
Datum6.5.201613.5.201620.5.2016?
Počet bazénů1630??
Vzdálenost400 m750 m??

Musím uznat, že mě plavání ohromně baví. Je to ideální sport pro začátečníky (to jsem prosím já). Navíc nezatěžuje klouby, jako třeba běhání, rovnoměrně aktivuje svaly a má dobrý vliv i na páteř. ;) Takže máte moje doporučení !

Co jsem neudělala fyzicky, jsem si vynahradila tak nějak duševně. Rozhodla jsem se, že od 1. července začínám s 30 Day Shred od Jillian Michaels. Vím, řeknete si : ,,Odkládá to, typický přístup, stejně to neudělá." Potíž je v tom, že nedokážu každý den 20 minut cvičit, jelikož 1) nemám na to čas, musím se ještě docela učit do školy, 2) usoudila jsem (z různých deníčků lidí, kteří výzvu podstoupili), že pár dní po začátku výzvy mě nejspíš budou svaly bolet jako ještě nikdy, takže asi nezvládnu normálně fungovat a 3) budu mít ohromnou radost, když po absolvované výzvě přijdu po prázdninách do školy a ty lidi si pomyslí : ,,Páni, ona začala cvičit." Takže asi tak.
Samozřejmě mám z výzvy taky obrovské obavy, hlavně z toho, že to nedotáhnu do konce a vzdám to. Další obava je ještě například ta, že místo abych trochu zhubla (vím, že stále opakuji že nehubnu, ale dělám si kondičku, ale přiznejme si, mít kondičku a ten špek na břiše...to ne), tak přiberu a budu mít nějaké větší svaly. Protože já až zase tak moc velké svaly nechci. Vím, možná to zní fakt dost sebestředně, že automaticky se bojím, že budu svalnatá a to jsem ještě ani nezačala cvičit, ale ono to cvičení na to fakt je.
Abych dostála názvu článku, musím ještě napsat o tom, co jsem si včera vyslechla.
Když jdeme s kámoškou (nebo kámoškami) na plavání, hodně toho probereme. Včera mi například kamarádka vyprávěla o tom, že si jí jedna další kamarádka (budeme jí říkat třeba B. :D) stěžovala, že přesto, že chodí přes celý týden na různé sporty (tenis, volejbal,..) a ještě začala běhat, nedaří se jí zhubnout. A prý, že kdyby jedna naše další kamarádka (třeba C.), která je trošku ,,plnějších tvarů", něco dělat, kila by jí hned šla dolů hrozně rychle a snadno, protože momentálně nemá žádný pohyb.
Samozřejmě to B. nikdy neřeknu do očí, ale ráda bych to tady zprostředkovala alespoň Vám. Je to absolutní nesmysl. Nikdy nemůžete začít dělat jednu věc a začít zázračně závratně hubnout. Nebo klidně více věcí. Když nemáte fyzičku a kondičku (což je přesně můj problém), nejde to jen tak. Potřebujete si je udělat, nabrat svalstvo, mít z pohybu radost a proboha jen ne hubnout z donucení nebo chtíčem za lepší postavou. Možná jsem i já takhle kdysi smýšlela, ale teď vím, že je to absolutní nesmysl. A-B-S-O-L-T-N-Í--N-E-S-M-Y-S-L

Díky, že sledujete tuhle rubriku, která bude mít asi ještě dlouhé trvání !

P.S.: Moje další rozhodnutí je udělat si v každém článku 1 minicíl, který se budu do dalšího článku snažit splnit.
Můj první cíl je udělat si speciální sešítek, kam si budu psát každý svůj pohyb.
Vaše Eli

Moje zlepšování kondice

7. května 2016 v 14:36 | Eli
Tento článek je pokračování tohoto článku (takže klikněte a přečtěte si ho, pokud jste ho nečetli :D).
Moje honba za zlepšováním kondice pokračuje docela pomalu řekla bych přiměřeným tempem.
Už je to to tři týdny, co vyšel článek o mojí ,,honbou" za fyzičkou, takže tady je pokračování !

V pátek 22.dubna jsem byla se školou na hoďku ve fitku a pak s kámoškama plavat. Uplavala jsem hrozně málo, protože jsme byly plavat po dlouhé době a spíš jsme se potápěly a jezdily na tobogánu. Myslím, že nejvíce, co jsem tam pro sebe udělala, bylo to, že jsem vylezla asi 20x ty schody. Druhý den mě všechno bolelo, ale nebylo to z toho, že bych se nějak předřela. Měla jsem z tobogánu naraženej zadek, odřené rameno (úplně si vybavuju ten moment) a pár modřin :)

V pátek 29. dubna nám vzali náš poslední tělák ve fitku tenhle školní rok ! Šly jsme do tělocvičny a to ještě s tím nejhorším učitelem, co nám mohli na supla dát. Dělaly jsme ,,opičí dráhu" (různé skákání, běhání, válení sudů apod.), pak jsme skákaly do dálky (nic moc) a nakonec jsme hrály variaci frisbee, ale s normálním volejbalovým míčem. Bolely mě nohy.

V pátek 7. května jsme měly další dvouhodinovku těláku v tělocvičně. Hrály jsme spoustu her, běhaly jsme, hrály frisbee a docela mě to bavilo. A pak zase plavání ! Cíl 10 bazénů (250 m) jsem nakonec překonala, dala jsem jich 16 (400 metrů) ! Mám z toho velkou radost, ještě jsme stihly pěkný počet jízd na tobogánu, mám velkou modřinu na stehně a pár menších. Zakázaná jízda po břiše si vzala svou daň.

Mezitím jsem toho spousty nachodila, za což jsem taky moc vděčná.
Snažím se přestat pít slazené nápoje ! Držte mi palce. Mám momentálně 56,5 kg (Minule 58 kg). Juchů !
Jdu na procházku s pejskem.
Eli

Všechno má svůj čas

16. dubna 2016 v 20:18 | Eli
Takže... rozhodla jsem se napsat článek na téma, o kterém bych asi jen tak s někým nemluvila. Jde o mou fyzičku, kondičku, váhu a všechno okolo...
Nemám ideální míry, váhu, ploché bříško a nestydím se za to. Je mi 14 a na nějaké hubnutí, diety apod. mám času dost. Nevadí mi, že jsem tak trochu ,,tlustá", ale vadí mi, že nemám právě tu fyzičku. A rozhodla jsem se to změnit. Tímto článkem bych možná chtěla motivovat ty z vás, kteří jsou na tom podobně.
A upozorňuji vás, že to fakt není žádné ,,tohle přestaň jíst, začni sportovat 5x týdně". Jde jen o moje soukromé zápisky, jak se s tím vším snažím vypořádat. Nemám žádný cíl, vůbec žádné ,,tolik chci shodit", ,,do tohohle dne to chci shodit". Chci se cítit lépe a být na sebe pyšná !
(Možná bude pokračování ?)
 
 

Reklama
pictures usually from tumblr & pinterest
closed section about my condition here (continues here)